زن مسلمان باید بوی عرق بدهد

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای زن مسلمان باید بوی عرق بدهد

  1. مریم :گفت

    واقعیت همین است و اسلام جز این نمی گوید

  2. faranak :گفت

    man atr mizanam ta marda hal konand va hashari shan.jan che hal mide.

  3. مرجان :گفت

    من ترجیح میدهم که همیشه بوی عرق بدهم و برای همین حجاب چادر را به عنوان حجاب اصلی در محل کار و بیرون از منزل انتخاب کرده ام. این طوری برای مردهای نامحرم هم جذاب جلوه نخواهم کرد. همسرم نیز عاشق بوی طبیعی بدن من است و همیشه از من میخواهد تا فواصل حمام کردنم را طولانی تر کنم تا از بوی عرق من لذت ببرد.

پاسخی بگذارید

